Monday, December 29, 2014

Lankataivas!

Mä en aatellut, että alkaisin tänne dumppailla kauheasti lankaostoksiani, mutta nyt täytyy tehdä poikkeus, kun sain tänään neulemiitissä Yarngrimoiren värjäämiä kauniitakin kauniimpia sukkalankoja. Maria on ihan velho mitä tulee päheisiin väriyhdistelmiin ja tälläkin kerralla mun odotukset ylittyi täysin.




Pohjana on suosikkini merino ja lanka on vähän paksumpaa, 365m/100g, eli voinen neuloa näitä 2.25mm puikoilla ja lepuuttaa sormiani, koska yleensä saan ohuemmista sukkalangoista sopivat 2mm puikoilla ja ne pureutuu sormiin aika kipeästi.

JyJu on vaarassa kun tekisi mieli ottaa nuo kaikki heti puikoille, mutta sukat on mulle sellainen akilleen jänne tässä neulonnassa, että homma tyssää aina siihen kun pitäisi neuloa se toinen sukka ja mä en tykkää neuloa kahta samaan aikaankaan. Ja mulla on useampi sukkapari jo keskenkin, joten pitää katsoa. Jos mä yhden...

No comments:

Post a Comment